Διακοπές στην πόλη: Electra Metropolis

by - Ιανουαρίου 31, 2020

Φαντάζομαι πως κι εσείς, όπως κι εγώ, έχετε συνδέσει την έννοια των διακοπών με την απόδραση από το κλεινόν άστυ και πως ούτε καν σας περνάει από το μυαλό ότι μπορείτε να κάνετε εξίσου υπέροχες διακοπές στην ίδια σας την πόλη.
Εμείς το δοκιμάσαμε και πραγματικά η εμπειρία αυτή θα μας μείνει αξέχαστη!
Με αφορμή τα γενέθλιά μου, το ξενοδοχείο Electra Metropolis, φρόντισε να μας φιλοξενήσει για ένα βράδυ, παρέχοντας μας ένα υπέροχο δωμάτιο για τρεις, στο κέντρο της Αθήνας.
Το Electra Metropolis, βρίσκεται στην καρδιά της Αθήνας, στην οδό Μητροπόλεως, ιδανική τοποθεσία για διαμονή χωρίς οδικές μετακινήσεις.
Είναι έργο του διάσημου αρχιτέκτονα Πάτροκλου Καραντινού που στέγαζε για χρόνια το υπουργείο Παιδείας και τώρα έχει μεταποιηθεί σε αυτό το υπέροχο ξενοδοχείο, που διαθέτει όλα όσα χρειάζεσαι για ένα ξεκούραστο Σαββατοκύριακο.
Δωμάτια πλήρως εξοπλισμένα με θέα την Ακρόπολη και την γειτονία της Πλάκας, ένα εντυπωσιακό αίθριο πλαισιωμένο με εστιατόρια, μπιστρό, spa και γυμναστήριο, συνεδριακές αίθουσες και ένα μοναδικό Roof Garden με θέα τον Παρθενώνα και όλη την Αθήνα.

Το δωμάτιο

Γύρω στις 2 το μεσημέρι, αφού κάναμε το απαραίτητο check in στην ευγενέστατη και εξυπηρετική ρεσεψιόν του ξενοδοχείου, ανεβήκαμε στο δωμάτιο μας, ένα executive room 40 τ.μ. στον ένατο όροφο, μεγάλο, φωτεινό και διακομισμένο με όμορφα έπιπλα που παρέπεμπαν στην δεκαετία του '60!
Στον έναν χώρο του υπήρχε ένα μεγάλο διπλό κρεβάτι, ένα γραφείο και μια τηλεόραση και στον άλλον ένας καναπές κρεβάτι, μια πολυθρόνα (που, αν μου δίνανε την δυνατότητα, θα την έπαιρνα με μεγάλη χαρά στο σπίτι μου), μια τηλεόραση και το μίνι μπαρ με το ψυγιάκι.

Στο ευρύχωρο μπάνιο υπήρχαν προϊόντα περιποίησης Κορρές και μια μεγάλη μπανιέρα που σε καλούσε να κάνεις ένα χαλαρωτικό αφρόλουτρο.
Στο μεγάλο διάδρομο είχε μια διπλή ντουλάπα με μπουρνούζια και καλής ποιότητος παντοφλάκια για τους τρεις μας και μια μονή ντουλάπα με χρηματοκιβώτιο. Τα μεγάλα μπαλκόνια είχαν θέα προς την πόλη και τον Λυκαβηττό και το ήσυχο και ζεστό δωμάτιο, με τα διπλά τζάμια και την κεντρική θέρμανση, σε προδιέθετε για πολλές στιγμές χαλάρωσης!

Οι εκπλήξεις

Με το που μπήκαμε στο δωμάτιο, μας περίμεναν μερικές υπέροχες εκπλήξεις. Στο κρεβάτι της Χριστίνας ήταν ακουμπισμένος ένας πανέμορφος αρκούδος και πάνω στο μίνι μπαρ, υπήρχε μια κάρτα καλωσορίσματος μαζί με μια τούρτα για τα γενέθλια μου κι ένα μπουκάλι σαμπάνιας!
Παράλληλα, μάθαμε πως το ίδιο βράδυ, ήμασταν καλεσμένοι στο εστιατόριο του ξενοδοχείου, το Metropolis Roof Garden με την μοναδική θέα στην Ακρόπολη, για να δειπνίσουμε, δοκιμάζοντας μερικά από τα γευστικά πιάτα του σεφ Χάρη Ζευγούλη.

Διακοπές στην πόλη

Οφείλω να πω, πως η Χριστίνα ήταν τόσο ενθουσιασμένη με την διαμονή μας στο ξενοδοχείο, που δεν ήθελε να βγει από το δωμάτιο. Παρ΄όλα αυτά, αφού χαλαρώσαμε για αρκετή ώρα, ετοιμαστήκαμε για μια σύντομη βόλτα στην γύρω περιοχή της Ερμού και της Πλάκας.
Πραγματικά, η αίσθηση που είχα ήταν πρωτόγνωρη. Ένιωθα κανονικός τουρίστας στην ίδια μου την πόλη! Την διαδρομή που κάναμε, την κάνω τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα τα τελευταία χρόνια, κι όμως, για πρώτη φορά αισθανόμουν τέτοια ελευθερία. Έβλεπα τα πάντα γύρω μου με άλλο μάτι. Ήμουν απολύτως χαλαρή, η δε σκέψη ότι, μετά τη βόλτα θα επιστρέφαμε στο δωμάτιο του ξενοδοχείου, με έκανε πραγματικά να νοιώθω ότι βρισκόμουν πολλά χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι μου!

Η μέρα ήταν υπέροχη, κι εμείς πήραμε τον χρόνο μας για μια όμορφη βόλτα στην Πλάκα, σταματήσαμε κάπου για φαγητό, χαζέψαμε στα μαγαζιά, κάναμε και κάποιες αγορές για την Χριστίνα, όπως το συνηθίζουμε κάθε φορά που πάμε ένα ταξίδι και επιστρέψαμε πίσω για να χαλαρώσουμε και να ετοιμαστούμε για το δείπνο.

Η αλήθεια είναι πως το ξενοδοχείο, έχει τόσο όμορφους χώρους για να διαβάσεις, να πιεις τον καφέ σου, να γυμναστείς, να κάνεις spa ή απλά να χαλαρώσεις, που μιάμιση μέρα δεν σου είναι αρκετή για να το χορτάσεις. Παρόλα αυτά, εμείς εκμεταλλευτήκαμε το ελεύθερό μας απόγευμα και επισκεφτήκαμε το Library Bistro στο ισόγειο του ξενοδοχείου, με την τεράστια βιβλιοθήκη και την retro chic διακόσμηση, για να πάρουμε το τσάι μας πριν ανέβουμε στο δωμάτιο.

Το δείπνο

Αφού ξεκουραστήκαμε, μπανιαριστήκαμε και χαρήκαμε όσο μπορούσαμε περισσότερο το υπέροχο δωμάτιό μας, σειρά είχε το δείπνο στο εστιατόριο Metropolis Roof Garden.
Η αλήθεια είναι, βιώσαμε μια μοναδική εμπειρία. Μπαίνοντας μέσα στον όμορφο αυτό χώρο με θέα στην Ακρόπολη που σου κόβει την ανάσα, μας υποδέχτηκε ο ευγενέστατος μετρ, όπου και μας οδήγησε στο τραπέζι μας.
Το δείπνο μας, ξεκίνησε με ένα κοκτέιλ με βάση τα φρούτα, (για την Χριστίνα εννοείται πως ήταν χωρίς αλκοόλ) και αφού επιλέξαμε, μέσα από μια γκάμα για όλα τα γούστα, το ψωμί της αρεσκείας μας, ήρθε το πρώτο πιάτο: μια εξαιρετική σαλάτα από άγρια σπαράγγια, με πορτοκάλι και μαγιονέζα αμυγδάλου. Ήταν πραγματικά νοστιμότατη.

Στην συνέχεια δοκιμάσαμε φρέσκες ψητές γαρίδες με αρωματικά, ούζο Μυτιλήνης, φρέσκια ντομάτα και φέτα, και τέλος περάσαμε στο κυρίως πιάτο που για μένα ήταν φρέσκια Ελληνική σφυρίδα με πουρέ αγκινάρας, αλμύρες, πέστο ντομάτας με ελιές καλαμών και σάλτσα κακαβιάς, ενώ ο Γιώργος πήρε βοδινό Rib Eye Black Angus με γλασαρισμένα καρότα, πολέντα γραβιέρας και άγρια Ελληνικά μανιτάρια εποχής. Η Χριστίνα, διάλεξε ένα από τα αγαπημένα της πιάτα, μακαρόνια με κιμά!

Όπως καταλαβαίνετε σε ένα τέτοιο υπέροχο γεύμα δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα γλυκά! Μια ονειρεμένη strawberry pavlova με σαντιγί, βανίλια Μαδαγασκάρης και σορμπέ βασιλικού-μοσχολέμονου και ένα ιδιαίτερο παρφέ μαντολάτο με σορμπέ κεράσι, κάρδαμο και τραγανά φύλλα κανέλας, έκλεισαν με τον καλύτερο τρόπο αυτό το μοναδικό για μας δείπνο.

Τι να σας πρωτοπώ για αυτήν μας την εμπειρία! Το σέρβις ήταν υποδειγματικό, ευγενέστατο και πάρα πολύ φροντιστικό. Οι γεύσεις μοναδικές, η θέα ανεπανάληπτη και όλη η ατμόσφαιρα εξαιρετική. Φεύγοντας, δεν παραλείψαμε να ευχαριστήσουμε τον σεφ αυτοπροσώπως για την εξαιρετική του δουλειά και να τον επαινέσουμε για την επιλογή του να αναδείξει μέσα από τις συνταγές του, τα ελληνικά προϊόντα.

Το πρωινό

Η αλήθεια είναι πως δεν μεσολάβησαν και πολλές ώρες μέχρι να ξαναφάμε, αφού την επόμενη μέρα το πρωί κι αφού κοιμηθήκαμε σαν πουλάκια, ανεβήκαμε ξανά στο Roof Garden για πρωινό.

Δεν ξέρω για σας, αλλά εγώ, ένα πράγμα που απολαμβάνω ιδιαίτερα στα ξενοδοχεία, είναι το πρωινό! Μου αρέσουν οι μεγάλοι μπουφέδες με τις πολλές επιλογές, κάτι που το Electra Metropolis έχει φροντίσει να έχει και με το παραπάνω.

Δεν ήξερα τι να πρωτοδιαλέξω! Αυγά σε κάθε εκδοχή, βραστά, τηγανητά, ομελέτα, στραπατσάδα. Πίτες και ψωμιά όλων των ειδών, βάφλες, τηγανίτες, μαρμελάδες, λαχανικά, δημητριακά, αλλαντικά, σολομό, κρουασάν και σφολιάτες, φρούτα, κομπόστες, ρυζόγαλο και γλυκά χωρίς γλουτένη, μαρμελάδες και μέλι, μέχρι και ολόκληρη κερήθρα είχε!
Όπως πάντα, το σέρβις ήταν ευγενικό και εξυπηρετικό, αφήνοντάς μας τις καλύτερες εντυπώσεις.

Τι κρατάω

Αυτό που κρατάω από αυτές τις μίνι διακοπές μας στην πόλη, με αφορμή το δώρο που μας έκανε το ξενοδοχείο Electra Metropolis, είναι ότι κι εμείς, μαζί με την Χριστίνα, νιώσαμε πάλι παιδιά.
Χαλαρώσαμε, ξεκουραστήκαμε, είδαμε την πόλη με άλλα μάτια και νιώσαμε πως βρισκόμασταν σε ένα υπέροχο μέρος, κάπου μακρυά. Η Χριστίνα ήταν τόσο ενθουσιασμένη που έμενε στο δικό της δωμάτιο, σε αυτό το πολύ όμορφο ξενοδοχείο που δεν ήθελε με τίποτα να φύγουμε και κρατούσε στα χέρια της την κάρτα του δωματίου συνέχεια, ακόμα και στον ύπνο της.
Με έβαλε μάλιστα να της υποσχεθώ, πως θα προσπαθήσουμε ξανάρθουμε σύντομα για περισσότερες μέρες.
Και η αλήθεια είναι πως κι εμείς μείναμε κάτι παραπάνω από ευχαριστημένοι, από την αψεγάδιαστη και αξέχαστη εμπειρία και την επαφή με ανθρώπους φύσει ευγενικούς και εξυπηρετικούς.
Γιατί όπως και να το κάνεις, οι άνθρωποι είναι αυτοί που κάνουν την ουσιαστική διαφορά και όχι μόνο τα κτήρια. Και οι άνθρωποι του Electra Metropolis μας έκαναν να νιώθουμε σαν βασιλιάδες και τους ευχαριστούμε πολύ γι’ αυτό!

Την επόμενη φορά που θα θελήσετε να αποδράσετε σε ένα κοντινό μέρος, σκεφτείτε το ενδεχόμενο να κλείσετε ένα δωμάτιο σε ένα ξενοδοχείο κάπου κοντά σας και να γίνετε τουρίστες στην ίδια σας την πόλη.
Αν μένετε ή αν έρθετε στην Αθήνα, μια ιδανική επιλογή είναι το Electra Metropolis.
Είναι σίγουρο πως θα ξεκουραστείτε, θα χαλαρώσετε και θα δείτε τη πόλη με άλλα μάτια! Δοκιμάστε το και θα με θυμηθείτε.